Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Early Skunk SensiSeeds Feminised | Balkon Kweekverslag 2017 |

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vandaag scheen de zon zo mooi dat ik het wel weer tijd vond voor een nieuwe update:

De kleinste is nu 70cm

De grootste is nu 115cm (Getopt)

Ik zit er over na te denken om vervroegd te gaan verduisteren.

Iemand enig idee vanaf hoelaat ik dit moet gaan doen?

Ook vergelen/verschroeien er bladeren aan de onderkant van de plant

De grond bestaat uit:

1/3 oude grond
    1/3 potgrond
    1/3 tuinaarde

Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?

Andere tips zijn uiteraard ook welkom (-;

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Comment

Een voedingsterkort, wat compost geven en zal na een weekje terug goed zijn, mooie planten!

Comment

Dankjewel Laurenzo,

Zodra ik een zakje halen kan zal ik het toevoegen.

Comment

Ik zou ze zelf lekker klein houden (nu snoeien tot de helft van de plant) en niet verduisteren. Dat verduisteren komt nogal nauw, en kost veel moeite.
          Als je ze nu snoeit, kunnen ze lekker uitlopen voordat ze straks in bloei schieten. Dan komen ze niet ver boven het hekje uit.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik zie net de eerste pistels opkomen

Ook heb ik inplaats van de langste takken terug te snoeien de lange takken aan kortere takken vastgemaakt om zo een boog te maken ik denk daarmee meer opbrengt te realiseren....

But correct me if i am wrong (-:

Heeft iemand enig idee hoelang ze nog ongeveer moeten ik ben autoflowers gewend zodoende ze zijn van 28-04-2017

Als mensen verder nog tips hebben ivm vervolge stappen hoor ik het graag.

Prettig weekend allemaal (-;

Comment

Hangt af van wanneer je ze wil oogsten, maar reken paar toch minstens op begin oktober. Daarna wordt het toch risky door toprot of meeldauw, maar hopen dat de Early Skunk zijn reputatie waarmaakt van rotbestendige plant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door autoflower187 View Post
                Heeft iemand enig idee hoelang ze nog ongeveer moeten ik ben autoflowers gewend zodoende ze zijn van 28-04-2017

Ik vind dat moeilijk om te zeggen. Het heeft de naam Early Skunk. Het blijft echter de vraag; Hoe early precies?
                Ik had vorig jaar een Pineapple Chunk (deze heeft 50% Skunk genen) en die kon ik - eind oktober/begin november - oogsten.
                Eerst de voor bloei in de hoofdtop(pen) afwachten en dan kan je gaan aftellen 8-12 weken.

Geduld. Het komt vanzelf.
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren meeldauw geconstateerd en behandeld met dit biologische product

ook heb ik ze weer wat terug gesnoeid zodat de wind er weer langs kan

Helaas heb ik tijdens het snoeien een lichte vorm van spint geconstateerd

Heeft iemand nog goede tips dan hoor ik ze graag

You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.

Comment

Mijn planten zitten in de overgang (-;

Comment

Ben je al over je spintzorgen heen?

Succes nog met de afbloei!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Ik zag helaas op een andere plant een klein webje maar ik houd het in de gaten.

En dat succes heb ik zeker nodig met het hondenweer van de laatste tijd.

Maar als je het nieuws van de laatste tijd bekijkt mag ik eigenlijk niet klagen.

Maar aan de genetica zal het in ieder geval niet liggen.

Ik zal van de week weer een fototje uploaden.

Ik ga dit jaar de bud swelling techniek toepassen.

Bud Swelling werkt écht! Door één eenvoudige handeling worden wiettoppen dikker, zwaarder en kogelhard!

Check it out (-;

Comment

Leuke techniek die bud swelling. Vraag me alleen af in hoeverre het invloed heeft op de rotbestendigheid. Zeker outdoor met ons klimaat.. niet geschoten is natuurlijk altijd mis!

succes!
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...oor-2017/page9

Comment

Helemaal mee eens

Ik zag dat de plant die qua zon uren het meeste in de schaduw heeft gestaan al een stuk verder is mbt de bloei (ik zal morgen ff wat foto's maken van het verschil)

Daarom ga ik met die plant beginnen en natuurlijk pas als het weer wat beter wordt zodat de "open wond" veiliger en beter kan herstellen.

Maar ik vond het een zeer interessante methode maar je hebt zeker een punt.

Ik houd jullie op de hoogte (-:

Comment

Zoals beloofd:

Comment

Die website zit vol trucage, dus ik zou er niet teveel op rekenen.
                                Alleen al het licht speelt een grote rol; je ziet op beide foto's een andere kleur. Dan is de ene foto beter gefocust en dichter bij genomen dan de ander, wat ook een vertekend beeld geeft.

cnnbs.nl belooft vaker goudbergen, die later gewoon koper blijken te zijn.

Ik zou zelf niet gaan plukken aan buitenplanten, helemaal niet in de top.

Comment

Bezig...
                                X